PPC reklama je pro většiny online projektů základním zdrojem návštěvnosti a konverzí. Společně si nastavíme cíle, navrhnu vám strategii, kampaně realizuji a postarám se i o jejich následnou správu, optimalizaci a reporting.
Na rozdíl od offline reklamy, dokážete PPC reklamu efektivně měřit a naleznout tak zdroj konverze třeba až ke klíčovému slovu.
PPC reklama je zdrojem nejen návštěvnosti, ale také dokáže efektivně generovat vaše cíle - ať už je to získání poptávky, nebo transakce na e-shopu.
Jak už napovídá název "Pay Per Click", platíte pouze za uživatele přivedené na web. Zároveň máte kontrolu nad utracenými kredity.
Po odeslání poptávky si zavoláme, nebo si domluvíme osobní schůzku. Představíte mi vaše podnikání a hlavní cíle, kterých chcete dosáhnout.
Po zjištění vašich požadavků vám navrhnu strategii – kampaně, které má smysl realizovat. Připravím nabídku včetně nacenění.
Pokud budete souhlasit s nabídkou, realizuji reklamní kampaně, zašlu vám náhled reklam a po schválení spustím.
Většina online marketingových kampaní nekončí u úvodní realizace a je nutná jejich následná správa a optimalizace. Kampaně na základě nasbíraných dat budu průběžně optimalizovat tak, abychom se přiblížili k nastaveným cílům.
Pokud se nedomluvíme jinak, standardně na začátku měsíce posílám report výsledků s daty z předchozího měsíce.
PPCčka již využíváte a chcete zjistit, jestli máte vše správně nastaveno a jestli není prostor pro zlepšení? Realizuji vám audit PPC kampaní.
Máte inhouse markeťáka, nechcete si najímat agenturu a stačily by vám občasné konzultace? Rád vás nasměruji k lepším výsledkům.
Rádi byste si řešili PPC kampaně sami, ale chybí vám dostatečné znalosti? Dělám školení pro jednotlivce i větší skupiny.